REKLAMA!To miejsce widzi codziennie tysiące czytelników! Zapoznaj się z ofertą już dziśCzytaj więcej
BiznesMarketing

Kiedy warto wykonać audyt SEM?

2 minut czytania

Kampanie SEM (Search Engine Marketing), czyli opierające się stricte o marketing w wyszukiwarkach internetowych, to jeden z najpopularniejszych kanałów w strategiach marketingu online, tu Google oczywiście wiedzie prym. Jeśli inwestujemy w płatne działania w wyszukiwarkach i nie jesteśmy pewni czy reklamy w Internecie są optymalne lub wykorzystują skutecznie potencjał, to warto rozważyć usługę jaką jest audyt SEM

Zlecenie audytu płatnych reklam

Przeprowadzenie audytu SEM może być podstawą do zmiany budżetów, kanałów, strategii z zakresu marketingu online. Jeśli reklamy w wyszukiwarkach i sieciach reklamowych prowadzimy samodzielnie lub wykonuje dla nas np. agencja interaktywna, to warto rozważyć doraźną lub bieżącą kontrolę kampanii – np. Google Ads.

Audyt SEM może okazać się niezbędny w strategii marketingowej

Bez względu na strategię prowadzenia kampanii SEM, audyt może okazać się niezwykle ważny w kontekście ewaluacji wykonanych działań oraz planowania i modyfikacji następnych. Realizacja audytu SEM zapewnia szerszą wiedzę dotyczącą faktycznych wyników i możliwości. Audyt SEM powinien być bezwzględnie przeprowadzony przez doświadczonych profesjonalistów.

Co może badać audyt SEM?

Skrupulatnie przeprowadzony audyt SEM w efekcie może stanowić obszerny raport określający stan aktualny oraz potencjał kampanii lub kont reklamowych. Wśród zagadnień na których może opierać się profesjonalna realizacja audytu SEM mogą się znaleźć:

  • badanie dopasowania zestawienia słów kluczowych
  • analiza kodyfikacji strony www oraz jej struktury vs kampanie
  • weryfikacja realizacji celów kampanii
  • zastosowanie i skuteczności używanych narzędzi analitycznych
  • konfiguracja narzędzi oraz funkcji kampanii

i wiele innych czynników, które mogą istotnie wpływać na efekty działania kampanii reklamowej w wyszukiwarkach internetowych oraz inwestowane budżety w konta reklamowe.

Profesjonalne podejście

Dobrze przeprowadzony, a przede wszystkim wyczerpujący audyt SEM, powinien być przeprowadzony przez profesjonalną osobę lub zespół. Optymalizacja działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz budżetów związanych z nimi powinna być oparta o specjalistyczną wiedzę z zakresu marketingu digitalowego. Wielokrotne aktualizacje algorytmów, narzędzi do prowadzenia kampanii SEM i ciągłe zmiany dotyczące ustawień kont reklamowych sprawiają, iż częste raportowanie efektów staje się koniecznością. 

Jeśli potrzebujesz wsparcia w weryfikacji skuteczności Twoich kampanii SEM, sięgnij po radę profesjonalnej agencji interaktywnej, która pomoże Ci podjąć trafne decyzje!

Źródło: Quality Factor – agencja interaktywna

 

Podobne artykuły
BiznesBudownictwoLife Style

Na czym polega zdalne sterowanie radiowe w inteligentnym domu?

2 minut czytania
Wykorzystanie nowoczesnego, bezprzewodowego systemu radiowego pozwala na zdalne sterowanie wieloma elementami wchodzącymi w skład inteligentnego domu. Jego montaż i obsługa jest bardzo…
BiznesBudownictwo

Kontenery - szybki sposób na zyskanie nowej przestrzeni

2 minut czytania
W czasach ekspresowej produkcji, rozwoju technologii i szybkiego jedzenia przyzwyczailiśmy się do natychmiastowego zdobywania pożądanych przedmiotów. Do tej pory, rynek nieruchomości należał…
BiznesBudownictwoLife Style

Zalety nowych zbiorników na gaz propan

3 minut czytania
Zbiorniki na gaz propan dostępne są na rynku zarówno jako sprzęt nowy, ale także jako używany. Sprzęty z drugiej ręki cieszą się…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *